Nowe Trendy – szkolenia, inspiracja, rozwój to firma szkoleniowa, założona przez trenerów – przyjaciół. Połączyła ich chęć rozwoju i możliwości pracy w oparciu o własne standardy. Podstawa ich pracy to jakość i etyka zawodowa. Swoją wiedzą i doświadczeniem
w obszarze szeroko pojętej obsługi klienta dzielą się w trakcie szkoleń i warsztatów. Osoby reprezentujące markę Nowe Trendy nieustannie rozwijają się i poddają swoją pracę weryfikacji po to, by druga część nazwy, a zarazem misja firmy były widoczne na sali szkoleniowej i w rezultatach ich pracy.
Celem działalności jest wsparcie firm i instytucji poprzez szkolenia i inne działania rozwojowe (konsultacje, follow-up, warsztaty wdrożeniowe), co zawsze poprzedzone jest indywidualnie zaprojektowanym badaniem potrzeb klienta.
Wewnętrzne Akademie Kompetencji
Kompleksowo budujemy Wewnętrzne Akademie Kompetencji dla firm. Każda Akademia jest inna, zależnie od potrzeb naszych Klientów i warunków w jakich funkcjonują ich organizacje.
Wstępne badanie potrzeb - Określenie celu Akademii z punktu widzenia organizacji Klienta.
Szczegółowe badanie potrzeb - szczegółowe badanie potrzeb składa się z następujących etapów:
- badanie potrzeb i oczekiwań klientów organizacji
- badanie potrzeb pracowników organizacji
- badanie wyjściowego poziomu kompetencji pracowników w wybranych obszarach
- analiza standardów procedur, misji i wizji organizacji w obszarach objętych Akademią
- raport zbiorczy z badań
Obsługa Klienta
Kompleksowo zajmujemy się podnoszeniem jakości obsługi klienta w organizacjach. Wspieramy w rozwoju obsługi klienta poprzez:
- budowanie bądź poprawę standardów
- pomoc w budowaniu funkcjonalnych procedur
- szkolenia i doradztwo
- badania
Zarządzanie
Naszą rolą jest wspieranie liderów zespołów w rozwoju własnym i ludzi, za których są odpowiedzialni. Każde zajęcia są specjalnie przygotowaną odpowiedzią na potrzeby naszego Klienta, dlatego nie proponujemy gotowych programów dopóki dobrze nie poznamy jego potrzeb.
Obsługa klienta nie jest zadaniem do wykonywania przez jedną osobę. To prawdziwa gra zespołowa, w której każdy z zawodników powinien wiedzieć za co jest odpowiedzialny i robić to z każdym dniem odrobinę lepiej. W przeciwnym razie firma zaczyna przegrywać w grze
o klienta. Dlatego naszą ofertę rozszerzyliśmy o tematy z tego obszaru. Nasze doświadczenia pokazują, że liderzy zespołów mają niezwykle ważną rolę do odegrania w obsłudze, z jaką spotykają się na co dzień klienci ich organizacji.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej